.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برد ساروی ها در دربی مازندران
سازمان عمران شهرداری ساری برنده دربی مازندرانی ها در لیگ برتر والیبال شد.

به گزارش شمال نیوز: در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جام شهدای منا، دو تیم عمران شهرداری ساری و کاله آمل برگزار کننده شهرآورد مازندران در ساری بودند.

 

این مسابقه از ساعت 16 و در حضور تماشاگران ساروی و آملی در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری آغاز شد و شعارهای هوادارن به حمایت از تیم شهرشان،دیدار را جذاب تر کرد.

شاگردان بهزاد محمودی در تیم عمران شهرداری ساری،ست نخست را با نتیجه 25بر 22 به سود خود به پایان رساندند ست دوم هم با نتیجه 25بر 21به سود تیم ساروی به پایان رسید.

ست سوم این دیدار هم در یک جدال یکطرفه با نتیجه 25بر13 سود تیم میزبان پایان یافت تا دربی مازندرانی لیگ برتر والیبال با نتیجه 3بر صفر به سود ساروی های تازه لیگ برتری شده تمام شود.

تیم عمران شهرداری ساری در دور رفت این مسابقات در سالن ورزشی پیامبراعظم(ص) آمل نیز موفق شده بود میزبان خود کاله آمل را با اقتدار با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و شگفتی ساز هفته نخست لقب گرفته بود.

تیم عمران شهرداری ساری از یازده بازی دور رفت خود با پنج برد و شش باخت با 15 امتیاز در بین 12 تیم در رده هفتم جای گرفت و در مقابل تیم کاله آمل با ترکیبی از تیم ملی جوانان با یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم ها از 10 بازی خود با چهار برد و شش شکست با 13 امتیاز در بین 12 تیم رده نهم را به خود اختصاص داد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.